Translate

donderdag 12 januari 2012

Merry & Bright

Dezelfde layout en kleuren als mijn vorige kaart gebruikt. Alleen andere stempels. De ondergrond is met alcohol inkt gemaakt. Voor deze kaart heb ik 3 stempels gebruikt S5488, F2674 en natuurlijk CL383 :)



This card was made along the same layout as the card I posted just before this one. The only difference is that I used other stamps. The Background was made with alcohol ink.  For this card I used the stamps S5488, F2674 and off course CL383 :)

6 opmerkingen:

  1. Wat schitterend Bianca. Het lijkt wel kantwerk. Super mooie stijl, heel elegant. En natuurlijk de vlinders zijn eindeloos mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwijmel zwijmel zwijmel ik kan hier naar blijven kijken. MOOI !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel heel prachtig zo mooi is deze kaart. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik kan er nu iedere keer naar kijken wanneer ik maar wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, ik kan hier ook naar blijven kijken!! ik zwijmel nog net niet LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke kaarten vandaag live bewonderd....En de foto volgd nog van jullie hoor. Veel plezier zondag en daarna lekker nagenieten,....zie je mooi's wel weer hier!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen