Translate

vrijdag 20 januari 2012

Hello

Vandaag zag ik op Virginia d'r blog dat er Challenge was. Je mocht alleen zwart en wit gebruiken. HMMMM dat is moeilijk voor mij aangezien ik toch wel van de kleuren ben :) Op de foto komt het niet uit maar de hortensia is met zwart geemboost.
Maar ben toch gaan zitten en dit is het resultaat.
Today I saw on Virginia's blog that  there is a challenge. You may only use the colors black and white. HMMMM that is difficult for me because I am a person that really is into colors :)
On the photo you can not see that the hydrangea is embossed with black embossing powder.
 But I have tried it and here is the result.

3 opmerkingen:

  1. hoi Bianca

    Je mag dan zeggen dat je meer van de kleuren bent ,maar deze Zwart-Witte is superrrrrrr mooi.
    Heel erg goed geslaagd vind ik hem.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan zwart/wit toch mooi zijn...dat laat je hiermee ook wel zien!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het super super mooi. Van mij mag je winnen.

    BeantwoordenVerwijderen