Translate

zaterdag 27 september 2014

Happy Birthday




Van Imaginecraft  had ik diverse sprays ontvangen om mee te spelen. Dit heb ik natuurlijk met alle plezier gedaan :-)
Op Stampingback papier heb ik eerst Walnut Ink: Willow en Shimmer Spritz Sparkle gespoten, met de heattool gedroogd en vervolgens kleur  Walnut Ink antiquing Solution met Shimmer Spritz Sparkle erop gedaan, weer met de heattool droog gemaakt. Als laatste Firework Dandelion gespoten.


Met m'n vinger hier en daar een beetje effect ingebracht. Met de heattool goed laten drogen.


Vervolgens heb ik de stencil Leaf Swirls gepakt en deze opgevult met gesso. Goed laten drogen.


Stempel van Chocolate Baroque ( weet helaas de naam niet ) heb ik met acryl verf ingesmeerd en gestempeld.


 

De bloem van Chocolate Baroque Sunny Sunflower op wit papier gestempeld met zwart archival. Hier heb ik de Firework  Dandelion overheen gespoten.
Happy Birthday door de Cuttlebug en alles op elkaar geplakt. :-)
 
Ben zelf wel tevreden met het resultaat..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten