Translate

donderdag 9 februari 2012

Smile

Iedere keer als in naar mijn kamertje ga om te stempelen, denk ik, nu ga ik ATC's maken en wat komt eruit.....
een kaart (LOL)
Vandaag heb ik maar weer eens met gesso gespeeld. Ik blijf het leuk spul vinden. De hyancint heb ik met puntje snow afgewerkt


Morgen ga ik echt aan mijn ATC's beginnen hoor. Ik moet natuurlijk wel iets te ruilen hebben in Zeist :)

gebruikte stempels

  • Hero Arts K5376, hydrangea
  • Hero Arts CL491, Made with love
  • distress inkt
  • gesso
  • snow


4 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk he Bianca, spelen met gesso. Ik blij het ook prachtig vinden. Maar deze kaart is schitterend.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gespeeld met gesso, prachtig resultaat.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart en wat leuk die sneeuw op de bloem.
    Klasse hoor.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen